2009-04-23
 07:21:38

Plast

I natt vaknade vi av att jag vrålSKRATTADE haha båda började asgarva när vi fattade att
jag drömt sen somnade vi om tvärt!
Synd att man inte kan minnas vad som var så kul haha.. men härligt att vakna så ibland!

Nu ska jag snart gå och fixa iordning mig och skriva upp vad jag ska handla ,
måste ha lite småsaker som slingor, tops, kajal och sånt plock som e slut...
intressant va?

Undrar om man ska köpa plastblommor och ha i blommlådan hehe (nu vrålar nog min mamma)
JA! dom håller ju hela sommaren och ännu bättre... NÄSTA och NÄSTA med ;P
Jag tror dessutom att inte en jävel fattar att det är plast och så slipper dom stackars
blommorna ligga som slickade längs blommlådans kant varannan dag som förra sommaren...
ska kolla upp det.. vet nån vart man kan hitta såna?

Hoppas att solen skiner på dig i dag..


påjla

Jag tror också att din mamma nästintill vrålar om du köper plastblommor till balkongen, men lilla Jessica!

det är din balkong och ditt liv, så jag tycker att ni ska göra som ni vill.

Det blir nog bra! hur du än gör, för du är så konstnärlig och får alltid till det där lilla extra.

Vi har åandra sidan fortfarande enris kvar i korgarna.

Det blir sommar här också så småningom. Hej svejs i lingonskogen och kram på er.











































































KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!