2009-04-27
 09:18:03

Jag lever ...

Fy vad jobbig helg, jag hade verkligen inte lust att jobba helgen !
Jag har sovit som en kratta och varken haft ork eller lust att skriva här..
man har ju ändå inget liv när man jobbar helg och natt
NU ÄR JAG LEDIG Wihoo...
Lowe sov hos mormor och morfar lördag till söndag och har haft det så bra, kissat på toa någa gånger och var så nöjd!
Vi kör vidare med toa tränng i kväll , mycket tvätt ska de bli!!!

I helen köpte vi en träningscykel på blocket ASABRA ju !!!
Jag hade änkt att börja på spinning , men nu ska jag köra på denna, bränna och flåsa lite hemma först hehe
Mange tyckte det var jätte kul så nu kör vi så det ryker haha!

I dag är det dax för lite "VardagsLyx" jag ska gå och göra i ordning mina nerbitna vidriga naglar...som har fått vila en månad nu!
Tänk att det ska vara så förbannat svårt att låta dom vara FY vilket nagelbitaräckel man kan vara URK!
Tur att man kan göra gele naglar då ;)
Jag tror att det blir franskt nu , det e snyggast !

Nä nu ska jag äta en stadig frukost efter min cyckel tur :) och vila en timme eller två innan jag ska till Camilla och fixa naglarna.

Ha en kanon bra dag !!!

Kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!