2009-04-07
 19:49:41

ehhm Mamma!!!!

tjolahopp...
Mange jobbade över i dag så jag hämtade Lowe, dom var ute och lekte och han var så glad och pigg.
Annars kan han vara ganska så trött den tiden.
Vi promenixade hem jag fick höra både ett och annat kan jag lova ,munnen bubblar oavbrutet på denna lilla kille ibland.
I dag bubblade han fram..
 
-MAMMA.............!? du mamma...!? eh hmm Man får inte kasta sand mamma!
-Nä det får man inte göra..Vem har kastat sand då?
-JAG...mamma!
-Jasså på vem?
-Man får inte det mamma!! *tittar viktigt med stora bestämda oskyldiga ögon som om jag inte visste det*
-Nä jag vet att man inte får det Lowe!
-Jag kastade sand på Liam mamma...Då blev fröken arg mamma...
man får inte det mamma.. *mummel och sen var det* pladder om flygplan.......MAMMA ..osv..


Det är lixom ingen risk att man missat att man är mamma på något sätt ;)
Väl hemma pysslade vi och ritade eget inslagningspapper till Manges paket och slog in dom  medans vi väntade på Laxen i ugnen.
Middag och promenad med Texas...
Lowe cycklade, herregud va det går undan , benen går ju som två elvispar.. i morgon köper vi en cyckel med stödhjul som han får cyckla på när man ska gå längre promenader, det funkar ju inte med någon trehjuling !
Varje litet gruskorn är det tvärnit!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av lugnet innan karl ramlar in igenom dörren sandig och jävlig efter allt sandsopande ;)


Natti natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!