2009-04-23
 21:45:42

Blödig

Gokväll !
Nu är jag lite blondare , trodde jag skulle bli en zebra eftersom jag fastnade framför sjukhuset som vanligt..
Det handlade om en förlossning, det blev kejsarsnitt och bebisen som kom ut kunde inte andades själv, han var jätte svullen med massa vatten i lungorna.
Pappan var med ,medans mamman låg på uppvaket... det var lite stressigt och slangar och sånt kopplades in via hals och akut operation i magen han klarade sig bra, men  tänk att vara i  pappans situation!
Självklart skulle Jessica leva sig in och  gråta en skvätt.. awww man e ju så blödig!
(haha hur skulle jag kunna bli sjuksköterska som jag vill!!)
Mange bara tittade på mig och skakade på huvudet , som varje kväll HAHHA...


Jag ska gå och göra naglar på måndag LÄÄÄNGTAR!!
Fast jag messade nyss Camilla om hon kunde i morgon fm :) kan inte vänta till måndag !
Men jag tror det var med lite för kort varsel . .

Nu ska jag titta på lite Parlamentet sen sussa sött, får se om jag skrattar eller gråter i natt haha...

Sov gott och ha det bäst i drömmarnasträdgård!
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!